Moje ime već dobro znate! Ja sam Danijela Vukojević, ekonomista i kozmetičar.
Za sebe mogu reći da sam kozmetičar sa vizijom. Želela sam da kreiram prostor u koji bih i sama želela da dolazim, prelep prostor posvećen nezi kože, koji će spojiti moje dve velike ljubavi: ljubav prema kliničkim rezultatima i klasičnoj lepoti.
Elegance Beauty Spa je ostvarenje ovog ideala.
Moj fokus je uvek bio na pružanju kompletnog iskustva, objedinjujući kliničku efikasnost sa mojim iskustvom u lepoti “stare škole”.
Iskustvo mi je pokazalo da je holistički pristup dugoročnom zdravlju kože od najveće važnosti, u smislu da se klijent posmatra kao celovito biće. Zato sam kreirala uslugu ličnog savetovanja, planiranja i lečenja - Elegance Beauty Facials, jer smatram da lepota počinje sa zdravim izgledom kože.
S obzirom da je Elegance za kratko vreme doziveo veliki uspeh, da se posao brzo razvijao i da se i dalje razvija, primetila sam koliko nedostaju iskusni i posvećeni stručnjaci u ovoj oblasti, shvatila sam da moja škola mora obezbediti polaznicima mnogo više od uskostručnih znanja, tako da smo u program obuke integrisali i poslovnu komunikaciju i bonton, kao i mnoge druge lekcije koje su važne za dobro vođenje samostalnog posla. Otuda u nazivu škole "lepo ponašanje", jer naši polaznici stiču veštine pravilnog ophođenja prema klijentima, kolegama i poslovnim saradnicima, što je veoma važan segment poslovanja i svojevrstan garant uspeha.
Poželela sam da pokrenem školu koja će se razlikovati od drugih i biti mnogo više od običnog kursa, odnosno pružiti stručno, široko i temeljno obrazovanje u oblasti kozmetike, zasnovano na primerima vodećih svetskih akademija za negu lepote.
Želela sam da taj dodir lepote i istinski kvalitetne nege prenesem i na naše područje na jedan moderan način.
Osnova Elegance Akademije je ista poslovna filozofija koja je utkana u ceo Elegance koncept – holistički pristup nezi kože i lepote, jednom rečju, zdrava, prirodna nega koja pruža trajne rezultate.
Svi koji se bave kozmetikom moraju biti svesni da je lepota mnogo više od izgleda, ona je i u stavu, načinu govora i ophođenja, kulturi. Vrlo je bitno kako ćemo se ophoditi prema klijentu, to je važan deo poslovne kulture i komunikacije. Moramo razumeti njegovo stanje, prihvatiti želje, pažljivo se posvetiti, kulturno ophoditi, što podrazumeva osnove bontona. A sve su to vrednosti koje su danas već izašle iz mode, pa ih moramo školskim putem vratiti među nas. S tim u vezi, uskoro izlazi štampano izdanje moje prve autorske knjige “Savremeni bonton”.
Za mene je obrazovanje jedini način da se iz osnova promeni stav o lepoti, da se lepota tretira kao umetnost, a ne kao sredstvo ili roba. Od davnina je ona imala svoje mesto u obazovanju i vaspitanju, kao deo higijene i čistoće, brige o sebi, koja se odražava na samopouzdanje, kroz koje onda dolaze uspeh i stabilnost. Cilj nam je da promovišemo prirodnu lepotu, zdrav odnos prema životu i održivu poslovnu filozofiju koja sve to povezuje.